24 Μαΐου 2013

#6. Να βρω άλλους Έλληνες της Πόλης -Μέρος Δεύτερο

Μerhabalaaaar!!!!
Γεια σε όλους!!
Όπως μπορείτε να καταλάβετε και από τον τίτλο, πρόκειται για μια ανάρτηση-συνάντηση!! 
Την Τρίτη που μας πέρασε, συναντήθηκα με τον Θοδωρή του blog Τί χαμπέρια από την Πόλη και με τον Σταύρο του blog History of Turkey!! Είχαμε δηλαδή μια Πολίτικη μπλογκοσυνάντηση!!

Ήτανε η δεύτερη φορά που συναντηθήκαμε οι τρεις μας. Αυτή την φορά πήγαμε στο Bostanci για καφέ!! Προσκαλέσαμε τον Σταύρο στο "χωριό" μας!! Αφού λοιπόν τα είπαμε και ήπιαμε τον καφέ μας, προτείναμε στον Σταύρο να γίνει μέλος της Ένωσης Ελλήνων Bloggers Κωνσταντινούπολης. Τώρα η Ένωση μας αποτελείται απο τρεις μπλογκερς που γράφουν για την Πόλη, την αγαπούν και θέλουν να μοιραστούν τις ομορφιές της με άλλους λάτρεις της μαγικής αυτής πόλης. Σύντομα, θα έχουμε έτοιμο το σηματάκι της Ένωσης. Οπότε όταν θα πατάτε πάνω στο σηματάκι θα ανοίγουν αυτόματα όλα τα μπλογκ της Ένωσης. 
Να και η φωτογραφία με τα μέλη της Ένωσης!!!

Ο Θοδωρής, Ο Σταύρος κι εγώ.. Bloggers της πιο όμορφης πόλης!!!
Λίγα λόγια για τον Σταύρο λοιπόν. Αρχικά τον γνώρισα μέσω της σελίδας του μπλογκ στο Facebook, όπου τα είπαμε για λίγο πριν καταφέρουμε να γνωριστούμε από κοντά! Είναι Βορειοελλαδίτης σαν και εμένα και συγκεκριμένα από το Κιλκίς!! Είναι σχετικά καινούργιος στην Πόλη και μένει στο κέντρο του κέντρου της πόλης!! Μαθαίνει εντατικά τούρκικα, αφού πρόκειται να κάνει το μεταπτυχιακό του πάνω στην Διπλωματική Ιστορία σε Τούρκικο Πανεπιστήμιο. Εκτός από το μπλογκ του History of Turkey, επίσης έχει ένα ακόμη μπλογκ το Η δικιά μου Τουρκία, στο οποίο, όπως φαίνεται κι από τον τίτλο, μοιράζεται πιο προσωπικές ιστορίες και απόψεις για την Τουρκία αλλά και θέματα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του! Προσωπικά πιστεύω πως ο Σταύρος είναι αρκετά τυχερός διότι ζει μια φοιτητική ζωή στην πιο ζωντανή πόλη του κόσμου (τολμώ να πω!!)!! Περιμένω από αυτόν πολλές όμορφες αναρτήσεις και τις ιστορικές του αναλύσεις, γιατί καλές οι βόλτες (μου) αλλά κάπου κάπου πρέπει να μαθαίνουμε και πληροφορίες για το παρελθόν και την ιστορία του τόπου που ζούμε, μιας και έτσι κάθε μικρή γωνιά της πόλης αποκτά ένα άλλο νόημα και αξία!!

Θα το περάσει το διαγώνισμα άραγε; Χεχε!!
Και μετά από όλα τα χαχαχα και χουχουχου, ένας ψυχρός αέρας φύσηξε!! 
Ώρα για τις ερωτήσεις μου!!! Θα θυμόσαστε την μίνι συνέντευξη του Θοδωρή!! 
Καιρός και για τον Σταύρο να απαντήσεις τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις!!

-Τί σε έφερε στην Κωνσταντινούπολη;
-Σπουδές, περιέργεια για τον γείτονα.

-Ποιά/ποιό ήταν...
* η πρώτη τούρκικη λέξη που έμαθες;
-Sıktır.
* το πρώτο φαγητό που δοκίμασες;
-Γιαουρτλού κεμπάπ.
* η πρώτη εικόνα που σου έκανε εντύπωση;
-Η μεγάλη τούρκικη σημαία μπαίνοντας στη χώρα.

-Πριν έρθεις στην Πόλη τί περίμενες ότι θα συναντήσεις; Αυτό στην πορεία επαληθεύτηκε ή διαψεύτηκε;
-Περίμενα να συναντήσω μειωμένο επίπεδο ζωής. Όταν ήρθα στην Τουρκία ήθελα από την πρώτη στιγμή να ζω την αληθινή Τουρκία και όχι την βιτρίνα που προβάλεται προς τα έξω. Πράγμα το οποίο έχω καταφέρει να επαληθεύεται, καθώς τριγυρίζοντας στην Πόλη, μπορώ να βιώσω την Τουρκία των δύο ταχυτήτων.

-Πες μου 3 πράγματα που σου αρέσουν στην Πόλη και 3 πράγματα που δεν σου αρέσουν.
-Μου αρέσουν: Φαγητό, Μπεσίκτας, γυναίκες
-Δεν μου αρέσουν: Ακριβό αλκοόλ, σκοταδισμός, θρησκευτικός φανατισμός.

- Τί είναι αυτό από την Ελλάδα που σου λείπει όταν είσαι στην Κωνσταντινούπολη, και αντιστρόφως τί είναι αυτό από την Πόλη που σου λείπει όταν είσαι στην Ελλάδα;
-Μου λείπει ο φραπές και το μεσημεριανό μου τσιπουράκι. Ενώ όταν είμαι στην Ελλάδα μου λείπουν οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής στην Πόλη.

-Με 5 λέξεις πώς θα περιέγραφες την εμπειρία σου από την ζωή στην Πόλη;
-Αληθινή, πρωτόγνωρη, ανεπανάληπτη, επεισοδιακή και ΤΑΡΑΧΗ!!

Θα συμφωνήσω με τον Σταύρο για την τεράαααστια σημαία στα σύνορα!! Όταν ήρθα για πρώτη φορά στην Τουρκία μου έκανε εντύπωση ο αριθμός των σημαιών αλλά και ο τρόπος που ανέμιζαν όλες αυτές οι πελώριες σημαίες!! Επιπλέον, μια βόλτα στην Πόλη η οποία θα περιλαμβάνει τις γνωστές τουριστικές λεωφόρους αλλά και τα μικρά σοκάκια-λαβύρινθοι γύρω τους, είναι αρκετή για να σας πείσει ότι όντως η Πόλη είναι μια πόλη των δύο ταχυτήτων, μια πόλη πολύ έντονων αντιθέσεων!

Είμαι πολύ χαρούμενη διότι η παρέα μας των Bloggers της Κωνσταντινούπολης σιγά σιγά μεγαλώνει και αποτελείται από ανθρώπους που νοιάζονται για αυτό και μοιράζονται (όπως λέμε και στο νηπιαγωγείο!). Γιατί όταν ζεις σε μια ξένη χώρα, παρόλες τις ομορφιές της και τις καινούργιες εμπειρίες, πάντα χρειάζεσαι κάποιους ανθρώπους που να σου θυμίζουν την πατρίδα σου, να μιλάνε τη γλώσσα σου και να έχουν μεγαλώσει με την ίδια κουλτούρα. Μπορώ να πω ότι η συνάντησή μου μαζί τους την Τρίτη με χαλάρωσε αρκετά (πράγμα πολύ σημαντικό για μια θεσσαλονικιά σαν κι εμένα). Αισθάνθηκα σαν να ήμουν σε ένα καφέ στην Ελλάδα κι ας μην άξιζε ο καφές, άξιζε στα σίγουρα η παρέα!!!

Οπότε Hoş Geldin Istavros!! Χαχα!!

Δείτε την σχετική ανάρτηση του Θοδωρή 
Και του Σταύρου

Για το Πρώτο Μέρος του #6 της Πολίτικης Λίστας, πατήστε εδώ

4 σχόλια:

  1. Ισμηνάκι, έγραψες πάλι με την πολύ όμορφη παρουσίαση. Τα λέμε αύριο και πάλι από κοντά.
    Καλό βράδυ γειτόνισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ισμήνη για τα καλά σου λόγια...και αφού τρίτωσε το κακό πάμε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "κι ας μην άξιζε ο καφές, άξιζε στα σίγουρα η παρέα"

    η παρέα παν'απ'όλα! Καλή συνεχεια παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά όλα αυτά, πες μας για την αντιμετώπιση των γυναικών (γιατι μαθαινω συνέχεια για βιασμους, ξυλοδαρμούς κτλ)και το πως βλέπουν οι περισσότεροι τους ελλαδίτες και τους ρωμιούς...iyi geceler

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...