14 Ιανουαρίου 2013

Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!

Τον τελευταίο μήνα το μπλογκ TOP BLOGS - nerokota.com, διοργάνωσε μία ψηφοφορία ανάμεσα στα μπλογκ που παρουσίασε το τελευταίο διάστημα (νομίζω τους τελευταίους 6 μήνες του 2012).
Είμαι πολύ χαρούμενη, λοιπόν, καθώς το μπλογκ "Περπατώ περπατώ μες την Πόλη" βγήκε πρώτο στην κατηγορία του, "ιστορία-λαογραφία"!!

 Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσους με ψήφισαν, αλλά και όλους αυτούς που υποστηρίζουν την όλη προσπάθειά  μου, διαβάζοντας τις αναρτήσεις, σχολιάζοντας και επικοινωνόντας μαζί μου!! Το μπλογκ αυτό αποτελεί μέρος της ζωής μου στην Πόλη τα τελευταία αυτά 2 χρόνια (σχεδόν).. Είναι οι βόλτες μου τον ελεύθερο χρόνο μου, τα μέρη που επισκέπτομαι, εικόνες και νέες εμπειρίες!! Και όλα αυτά, τα μοιράζομαι μέσω του μπλογκ με φίλους και συγγενείς, αλλά και με όσους αγαπάνε την Πόλη! Σας χαρίζω, λοιπόν, ένα όμορφο και πολύ αγαπημένο μου (τελευταία) τραγουδάκι!!

5 σχόλια:

  1. Μπράβο Ισμήνη!!! Συνέχισε να κάνεις οτιδήποτε σου δίνει χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια μπράβο και συγχαρητήρια Ισμηνάκι μου.Συνέχισε την περιπλάνησή σου και το περπάτημά σου στην αγαπημένη Πόλη.
    Και μη ξεχνάς ....μας υποσχέθηκες μια πολίτικη λίστα με πολλά "περπατήματα". Περιμένουμε να μας ταξιδέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια !!!περιμένουμε να από εσένα να μας παρουσιάζεις τα τεκτενόμενα στην Πόλη με το δικό σου ωραίο τρόπο.
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bravo! Grafw ki ego tosa xronia gia tin Poli kai se perasa sto blogroll mou. Synexise.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...